نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا دیگر اولویت‌های دینی و اجتماعی 
کد خبر: 4110232
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا دیگر اولویت‌های دینی و اجتماعی 

نشست علمی «نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا دیگر اولویت‌های دینی و اجتماعی» از سوی پژوهشکده امامت و با همکاری کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا دیگر اولویت‌های دینی و اجتماعی به گزارش ایکنا، نشست علمی «نذر و هزینه برای اهل بیت(ع) یا دیگر اولویت‌های دینی و اجتماعی» از سوی پژوهشکده امامت و با همکاری کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

در این نشست علمی حجت‌الاسلام و المسلمین جواد ابوالقاسمی، استاد حوزه و دانشگاه و پژوهشگر حوزه امامت همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بستان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ایراد سخن می‌پردازند.

ناقد این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین مهراب صادق‌نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب است و دبیر این نشست هم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اسفندیاری، مدیر گروه امامت تطبیقی پژوهشکده امامت است.

این نشست علمی روز چهارشنبه، هفتم دی ماه بعد از نماز مغرب وعشا در بلوار بسیج، نبش کوچه۳۹، بنیاد بین‌المللی امامت برگزار خواهد شد، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مجازی به نشانی؛ www.emamat.org/neshast از محتوای نشست بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha